Witam.

Witam państwa na moim blogu.
Będę publikować na nim głównie recenzje kosmetyków.. 
znaczy takie jest założenie. Zobaczymy jak to będzie ;-)
Oczywiście, że oprócz tego zakładam, że znajdą się tutaj inne posty np. robione przeze mnie zdjęcia, moja opinia na dany temat, inspiracje.. zależy czy ktoś będzie mnie czytał i co będziecie chcieli.
Powiem, że bardzo lubię kosmetyki azjatyckie i ostatnio kupuję ich coraz więcej.
Ogólnie to najważniejsze dla mnie jest, aby kosmetyk miał dobry skład, był naturalny.
Głównie mam obsesję na punkcie produktów do pielęgnacji i takie recenzje znajdą się na moim blogu.

Świetnie by było, aby każda dziewczyna pokochała swoją skórę i nie wstydziłaby się chodzić bez makijażu. Może w tym pomogę? ;)

Nazywam się Karina, mieszkam na południu Polski. Chodzę do pierwszej klasy liceum humanistycznego (myślę, o tym, żeby przenieść się po pierwszym roku na biol-chem lub biol-geo-ang, ale to się zobaczy).
Interesuję się kosmetologią, psychologią, książkami. Lubię biologię i angielski.

A tutaj ja ;-)



Komentarze

Popularne posty