Recenzja Skin79 Crystal Peeling Gel

Dzień dobry,
Na początek chciałabym życzyć wszystkim miłej niedzieli.
Dziś pokażę Wam produkt, który kupiłam około trzy tygodnie temu i bardzo polecam.
Jest łatwo dostępny (Rossmann), jego pojemność wynosi 100 ml, a cena około 50 zł.
Moja skóra nigdy nie była taka gładka!

Opis produktu:
Skin79 Crystal Peeling Gel
Delikatny i wyjątkowo skuteczny peeling w żelu do wszystkich rodzajów cery. 
Łagodnie usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórkaprzygotowując skórę do absorpcji wilgoci.
 Daje uczucie miękkości pozostawiając skórę niezwykle gładką.Zawiera celulozę roślinną i składnik Keratoline-C, co ułatwia złuszczanie i usuwanie nagromadzonego sebum.
Peeling dodaje skórze witalności, poprawia jej teksturę i koloryt.
Trehaloza zawarta w emulsji ogranicza degradację nienasyconych kwasów tłuszczowych. 
Kwas hialuronowy nawilża, koi i przywraca równowagę.
Ekstrakt z jabłka uspokaja cerę, chroniąc przed szkodliwym działaniem środowiska i stresu.

Sposób użycia:

Używaj dwa razy w tygodniu.
1) Nałóż odpowiednią ilość na suchą twarz z wyjątkiem oczu i ust, aby oczyścić skórę.

2) Wykonaj delikatny masaż do momentu złuszczenia się żelu,
pozostałość spłucz ciepłą wodą.



Ten produkt jest pierwszym moim peelingiem bez grudek. Ma on konsystencję żelu.  Myślałam, że gdy będę używać peelingu enzymatycznego, nic to nie da mojej tłustej cerze. Myliłam się. Jest świetny. Moja skóra nigdy nie była taka gładka. Po żadnej maseczce, ani innym peelingu nie czułam takiej miękkości.
Używam go co 2-3 dni, zwykle gdy zrobię po prostu mocniejszy makijaż, albo czuję, że potrzebuję takiego oczyszczenia. Skóra po nim bardzo dobrze wchłania składniki odżywcze. Świetnie usuwa zanieczyszczenia.
Ja używam go tak, że daje na suchą skórę, trzymam około minutę, dwie lub trzy i dopiero potem robię masaż :-)












Komentarze

Popularne posty