Recenzja TONY MOLY TOMATOX Magic White Massage Pack

Witam!
Dzisiaj chcę napisać o masce rozświetlającej firmy TONY MOLY ;-)

Opis produktu:
Tomatox to kosmetyk, którego zadaniem jest oczyszczenie, odżywienie oraz rozjaśnienie skóry dzięki zawartymi w składzie ekstraktom z pomidora oraz cytryny. Pomidor opóźnia proces starzenia się skóry. Rezultatem jest młody i zdrowy wygląd skóry bez przebarwień.

Koszt: około 50-60 zł
Pojemność: 80 g

Co ciekawego znajdziemy w masce?
Wyciąg z pomidora, który pomaga oczyścić skórę, zawiera przeciwutleniacze,
Ekstrakt z baichy rozjaśnia skórę,
Wyciąg z cytryny (ostatnio pisałam o cytrynie) - rozjaśnia i również zawiera przeciwutleniacze
Wyciąg z houstoni nadaje skórze zdrowy blask.


Maskę tą kupiłam kiedyś parę lat temu. Miałam wtedy hopla na punkcie idealnie jasnej cery. Gdy pierwszy raz jej użyłam pamiętam, że się mile zaskoczyłam, ponieważ moja twarz była o wiele jaśniejsza.
W ostatnim czasie naszła mnie chęć, żeby kupić ją ponownie. Jeszcze kiedyś była trudno dostępna, a teraz można ją kupić na stronach z azjatyckimi kosmetykami lub nawet w Sephorze.

















Sposób użycia produktu:

Aplikować obfitą warstwę na czystą i suchą skórę twarzy, masować przez 1 do 2 minut. Aby przywrócić skórze blask, pozostawić na 5 do 10 minut, następnie dokładnie spłukać letnią wodą i osuszyć twarz.


Jeśli chodzi o mnie to zostawiam ją na trochę dłużej bo 15-20 minut. Maska nie rozmazuje się, ładnie siedzi na skórze, ma przyjemny zapach i cudne opakowanie.

Skóra po masce jest oczyszczona i nieco rozjaśniona. Maska nadaje efekt świeżości. Wygładza skórę i nie podrażnia jej. Naprawdę skóra po tej masce wygląda dużo lepiej. Polecam używanie jej przed wyjściem na jakieś ważne spotkanie  lub nie chcecie używać w dany dzień podkładu. Proponuję stosować ją co 2-4 dni. 
Skóra po tej masce wygląda pięknie, ale niestety podobno efekt rozjaśnienia nie utrzymuje się na dłużej. Mimo wszystko polecam.



Zdjęcie w maseczce musi być c;






Ostatnio odkryłam bardzo fajny peeling. Moja skóra nigdy nie była taka gładka.. Najlepsze jest to, że jest łatwo dostępny. Może w następnym poście o nim napiszę.







Komentarze

Popularne posty