Opinia Skin79 Natural 98 YUM YUM CLEANSER LEMON

Dzisiaj chcę pokazać produkt do mycia twarzy z firmy Skin79.
Jest to oczyszczający mus o cytrynowym zapachu.

Tutaj dokładny opis:
Oczyszczający mus o cytrynowym zapachu zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego, w tym 66% wyciągu z soku z cytryny, który ma właściwości rozjaśniające, pobudzające, kojące i antyoksydacyjne. Mus oczyszcza skórę z makijażu i sebum bez konieczności podwójnego mycia twarzy. Ma lekko kwaśne pH 5, nie narusza bariery ochronnej.

Ja używam go codziennie rano od już dwóch miesięcy i powiem, że produkt jest bardzo wydajny, bo została mi jeszcze połowa opakowania do zużycia. Pojemność wynosi 100 g. Do umycia twarzy potrzeba niewielkiej ilości produktu. Mus zawiera 6 ekstraktów roślinnych i 15 naturalnych olejów.

Bardzo lubię kosmetyki z cytryną, ponieważ zawiera ona dużo witaminy C, ma działanie oczyszczające, rozjaśniające, wygładzające,antybakteryjne i antyoksydacyjne. Usuwa martwe komórki naskórka. Jest dobra dla osób z przebarwieniami, ale nie tylko. Polecam też dla cery tłustej, trądzikowej, mieszanej, szarej, zmęczonej. Jeśli masz wrażliwą skórę to nie nakładaj ją bezpośrednio na twarz (solo).

Produkt znajduje się w ładnym opakowaniu, dołączona jest do niego szpatułka w celu higienicznego nakładania na twarz.
Bardzo podoba mi się jego zapach, aż mam ochotę go zjeść.
Mus bardzo dobrze oczyszcza twarz i wygładza naskórek. Mam też wrażenie, że  lekko rozjaśnia i ściąga.
Polecam produkt szczególnie osobom, które mają niejednolity kolor skóry albo po prostu poszukują produktu, który dobrze oczyści skórę. Odradzam natomiast używania go osobom z cerą suchą.


Tak mus wygląda w środku ;-) Zużyłam już połowę.
Jeśli chodzi o cenę to kosztuje około 80 zł. Można go kupić w Douglasie albo przez internet.





Komentarze

Popularne posty